Armonia NV (Original) VP921

VP9 EM Original Table Armonia NV (Original) VP921 NV (2.0 Fix)

No permission to download
Electro-Mechanical Machines

Furio

Pinball Wizard
Site Supporters
Reaction score
117
Furio submitted a new resource:

Armonia NV (Original) VP921 - Wishing for peace and harmony in the world as there is harmony in good music

Il Presidente degli U.S.A. in occasione della visita in Israele ha tra l'altro detto" Non fate gli stessi nostri errori dopo l' 11 settembre ". Bisogna apprezzare e diffondere questa dichiarazione: E' un passo verso la cosa più importante a cui possiamo aspirare "LA PACE".

Ho scritto un articolo di circa 120 righe, e non mi sembra opportuno inserirlo in questa sede. Se Jon riterrà opportuna la sua pubblicazione, mi faccia un cenno affermativo in questa sede e eventualmente mi dica dove lo...

Read more about this resource...

Ad un mese dall'aggressione terrorista di Hamas e dalla reazione non meno feroce , qualche spiraglio di trattativa per la pace. Non abbandoniamo la speranza, e rafforziamola con con tutte le nostre azioni possibili.
Saluti dall' Italia

A month after Hamas' terrorist aggression and no less vicious reaction , some glimmer of peace talks. Let us not abandon hope, and let us strengthen it with all our possible actions.
Greetings from Italy

General chit-chat
Help Users
You can interact with the ChatGPT Bot in any Chat Room and there is a dedicated room. The command is /ai followed by a space and then your ? or inquiry.
ie: /ai What is a EM Pinball Machine?
  • No one is chatting at the moment.
      B @ BrocPlaysPin: watching a twitch pinball FX stream rn
      Back